.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برد مقتدرانه شموشک نوشهر مقابل نماینده آذربایجان

از سری مسابقات هفته دوم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاههای کشور جام آزادگان عصر امروز یک دیدار بین تیمهای شموشک و گسترش فولاد بناب در استادیوم شهدای نوشهر برگزارشد.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز از نوشهر، در نهایت تیم شموشک نوشهر موفق شد در حضور بیش از 1 هزار تماشاگر خودی با نتیجه 2 بر صفر میهمان خودرا با شکست از شمال بدرقه کند .

سعید لطیفی و ابراهیم ابراهیم زاده در دقایق 73 و 74 بازی گلهای شموشک را به ثمر برسانند. علی عسگری هدایت تیم شموشک نوشهر و مهدی پاشا زاده بازیکن اسبق تیم ملی سرمربیگری تیم گسترش فولاد بناب را بر عهده داشتند .

تیم شموشک نوشهر هفته نخست نیز تیم گاز سرخس را شکست داده بود . گفتنی است شهرستان نوشهر در لیگ دسته دوم فوتبال کشور صاحب یک نماینده دیگر با نام شهرداری نوشهر می باشد که باشموشک در گروه الف قرار دارند که بازی این دو تیم با یکدیگر در داربی نوشهر می توانند دیدنی باشد.

حواشی بازی : * در تیم اصلی و ذخیره شموشک نوشهر ترکیبی از بازیکنان سابق وقدیمی خود ازجمله امیر اسلامی - محسن جلالی - سعید لطیفی - مهدی عینی - عبداله شاه حسینی و اسفند یار محسنی و... دیده می شدند .
*علی اکبر اسماعیل نزاد مدیر عامل پرسابقه و سرپرست سابق شموشک که دیگر هیچ جایگاهی در این تیم نوشهری ندارد از نقطه کرنر چمن استادیوم نظاره گر این بازی بود .
*حسینی خریدار و مدیر عامل جدید و متمول شموشک با محافظ شخصی در جایگاه ویپ حضور داشت .
*برای نخستین بار در تاریخ فوتبال نوشهر بود که یک گروه ارکست پاپ بومی با حضور در استادیوم شهدا قبل از آغاز بازی و بین دو نیمه برای دقایقی تماشاگران را به سر وجد آوردند .
*محمود بیداریان سرمربی تیم ملی نوجوانان و مهدی پاشازاده بازیکن سابق تیم ملی در جام جهانی 1998 فرانسه از سوی باشگاه شموشک دربین دو نیمه با اهدا جوایز نفیس تقدیر شدند. 


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محسن 30 مهر 1389
تشکر از پیگیریتان در مورد بازی شموشک.امیدوارم ادامه داشته باشد.لطفا مطالب بیشتری در مورد شموشک بنویسید

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.169 seconds.